7 فروردین 1399 اخبار روز سیاسی - اخبار روز - ویژه ها - گلستان ،

تحرکات فعالان و عوامل فتنه ی ننگین سال۸۸در بیخ گوش استاندار گلستان

حرکات فعالان و عوامل فتنه ی ننگین سال۸۸در بیخ گوش استاندار گلستان و در مجموعه ی استانداری وارد مرحله ای قابل تامل شده و موجی از تاسف را برای عوامل و بانیان این انتصاب بوجود آورده است. تحرکات فعالان و عوامل فتنه ی ننگین سال۸۸در بیخ گوش استاندار گلستان

به گزارش پایگاه  عدالت خواهان ایران" تحرکات فعالان و عوامل فتنه ی ننگین سال۸۸در بیخ گوش استاندار گلستان و در مجموعه ی استانداری وارد مرحله ای قابل تامل شده و موجی از تاسف را برای عوامل و بانیان این انتصاب بوجود آورده است.

بیشتر بخوانید

تخلفات کیقبادی مشاور معاون عمرانی استانداری گلستان در روز روشن و سکوت نهادهای نظارتی

در همین رابطه محمد کیقبادی از فعالان و بازداشتی های فتنه ی آمریکایی_صهیونیستی سال۸۸طی حکمی از سوی مدیرکل حوزه ی  استاندار گلستان بعنوان مسئول هماهنگی و پیگیری ویژه ی حوزه ی استاندار منصوب شده است!
این انتصاب در حالی صورت گرفته که پرونده و سوابق کیقبادی در فتنه ی ۸۸کاملا روشن و موجود بوده و دستگاه های نظارتی انقلابی استان نیز آنرا کاملا تائید کرده اند.
متاسفانه با وجود سوابق معلوم و مشخص کیقبادی در فتنه دستگاه های نظارتی استان و بویژه حراست کل استان و حراست استانداری گلستان تا این لحظه کمترین واکنشی را در قبال این انتصاب نابجا و حاشیه دار صورت نداده اند!؟
پشت پرده ی این انتصاب نیز جای بسی تامل داشته و از تحرکات لیدرهای جریان فتنه و وابستگان آنها در جوار استاندار گلستان پرده بر می دارد.
در همین رابطه همزمان با انتصاب پوریا میرزنجانی بعنوان شهردار یکی از شهرهای استان مازندران،کیقبادی بعنوان همکار سابق میرزنجانی در سازمان همیاری ها بعنوان مشاور ویژه ی استاندار گلستان منصوب شده تا به این ترتیب مهره چینی های لازم برای انتصاب فرد عامل این انتصاب بعنوان مدیرکل دفتر فنی استانداری گلستان فراهم گردد!
فردی که سعی دارد تا با لابی با تیم فتنه ی گلستان به سرکردگی هاشم مهیمنی و وابستگان او از یکسو و از طرفی لابی با معامله با بستگان استاندار سابق گلستان به استانداری گلستان راه یابد؟!
در رابطه با این ماجرا نباید غفلت شود که معاملات و زد و بندهای سیاسی باعث شده تا فردی چون سردارزاده با لابی و معامله ی موازی با تیم فتنه و نیز حسن صادقلو(استاندار اسبق گلستان)بعنوان موثرین بر استاندار گلستان در صدد رسیدن به اهداف خویش یک بازی پیچیده را طراحی کرده و به دنبال انتصاب خود برای مجموعه ی استانداری و شخص استاندار هزینه سازی درخوری نماید.
صرف نظر از این حواشی و پشت پرده ها سوالاتی بشرح ذیل در رابطه با انتصاب کیقبادی از سوی استاندار گلستان طرح می گردد:
استاندار گلستان آیا شخصا از سوابق فردی چون کیقبادی بی اطلاع بوده و در کمال بی اطلاعی، او را در سمتی حساس در حوزه ی ایشان منصوب کرده اند؟!
یا اینکه این انتصاب از بی اطلاعی استاندار نسبت به سوابق کیقبادی ناشی شده است؟!اگر چنین باشد نقش نظارتی دستگاه های نظارتی و مسئولین نظارتی استانداری در این فرآیند چه بوده است؟!
آیا استاندار در جریان تحرکات وابستگان و عوامل فتنه ی ۸۸ در بیخ گوش خویش و مجموعه ی استانداری بوده و یا اصولا از این سلسله تحرکات ضد ارزشی بی اطلاع بوده و می باشد؟!
در پایان لازم است به تصریح عنوان نمائیم که لازم است استاندار گلستان در اسرع وقت نسبت به لغو این انتصاب نابجا اقدام کرده و هرچه سریعتر رسما در قبال تحرکات فعالان و وابستگان تیم فتنه در استان و فرصت طلبان لابی گر موضعی شفاف و قابل قبول را اتخاذ نمایند.

 

 

برچسب ها: گلستان استانداری گلستان فتنه محمد کیقبادی مسئول هماهنگی و پیگیری ویژه ی حوزه ی استاندار

به اشتراک بگذارید :

دیدگاه
از دانشگاه فرهنگیان استان
  • 1399/1/8 - 19:06:12

لطفا مسوولین نظارتی اگر واقعا دغدغه نظارت دارند یک سر هم به دانشگاه فرهنگیان که فقط تو این چندسال نورچشمی ها بدون ظابطه استخدام شدند بزنند .همچنین اینجا شده خانه احزاب تندروی اصلاح طلب متاسفانه

شرکت بخش خصوصی
  • 1399/1/8 - 16:50:17

جناب آقای هاشمیان مدیرکل محترم دادگستری استان مدیرکل محترم سازمان بازرسی استان فرماندهی محترم سپاه نینوا استان دادستان محترم مرکز استان سلام و احترام به شما عزیزان مردم از شنیدن این اخبار آن هم در روزهایی که با ویروس کرونا در حال جنگ هستیم بسیار ناراحت میشوند .از شما تقاضا داریم که به دو سازمان همیاری شهرداریها و سازمان پسماند اکیپ بازرسی بفرستید تا ببینید اینجا چ خبر است .از استخدام های سیاسی و رانتی تا قراردادهایی که هیچ ربطی به این سازمانها ندارد و کار را از شهرداریها با زور استاتداری میگیرند و سپس چون خودشان نمیتوانند انجام دهند واگذار به پیمانکار میکنند و سود و مبلغی برای خود تعیین میکنند .شما برید ببینید اینها با کدام امکانات که از خودشان باشد قراردادها را برنده میشوند .هیچ امکاناتی ندارند .تمام قراردادها را اینها میگیرند و بخش خصوصی را نابود کردند و اجازه رقابت به بخش خصوصی نمیدهند . شرکت ما چند ساله با اینها داره کار میکنه و فقط پول آقا بالاسری به اینها میدیم در صورتی که هیچ کاری نمیکنند و ما میتوانستیم به صورت مستقیم کار را بگیریم

مطلع در سازمان همیاری ها
  • 1399/1/8 - 16:22:54

آقای آشنا که میگی آقای کیقبادی استخدام است لطفا بفرمایید ایشان کجا و چگونه و از طریق کدام آزمون قانونی استخدام شده است .خودتان را گول نزنید .ایشان فقط اونجا گذاشتند که رشدش بدهند برای آینده جریان فتنه در استان و رصد مسائل کلان در استانداری. #سازمان_همیاری_شهرداریها #سازمان_پسماند #حیاط_خلوت_استخدام

اشنا
  • 1399/1/8 - 16:17:59

اقای کیقبادی اصلا در فتنه نقشی نداشته است و اتفاقا استخدام وزارت کشور است و هیچ مشکلی ندارد و تمام دوستان ایشان هم از نیروهای دلسوز هستند

بهرامی
  • 1399/1/8 - 16:08:25

تنها چیزی که در این دولت و استانداران و فرماندارانش پیدا نمیشود روحیه انقلابی است .در عوض روحیه وادادگی بسیار بالاست

واثقی
  • 1399/1/8 - 15:25:04

باسلام .آقای کیقبادی آرزوی مشاور جوان حتی برای یک فرمانداری داشت یک روزی و روزی دیگر آرزوی یک کارمند شدن آن هم بصورت روزمزد و شرکتی داشت .بعد که کاملا غیرقانونی در سازمان همیاری مشغول شد شروع کرد به نزدیک شدن بیشتر به تیم تندروها جهت وساطت به استانداران وقت و این استاندار .روزی دیگر آرزوی شهرداری بندرترکمن و شهرهای دیگر را دررسر میپروراند. آقای استاندار لیوان هم اگر بیش از ظرفیتش آب بریزی پر میشه و میریزه روی زمین . ظرفیت این اقا اینقدر نیست .تجدید نظر کنید واقعا.

معیری
  • 1399/1/8 - 14:03:58

واقعا سایت عدالتخواهان ای والله داره .شما یک رسانه پیدا کنید که اینطور حقایق رو برای مردم از این مسوولین بی کفایت ، روشن کنه ‌.همه کانالها فقط شده تملق و بله قربانگویی . کاش این مسوولین خدا را ناظر اعمال خود ببینند . مدیریت سایت لطفا بررسی کنید ببینید اگر دستگاههای نظارتی خواب نبودند طرف معاون فرماندار بود توی یک شهر و مشکل اخلاقی داشت عوضش کردند و عذرش خواستند .بلافاصله همین تیم تندروها طرف رو در شهر مهم تری مجدد معاون فرماندار گذاشتند .این اخبار شنیدنش برای مسوولی که پاک و متدین و انقلابی باشه آرزوی مرگ داره. #دولت_لیبرال #سهم_خواهی_تندروها #استاندار_ایستادگی_کند

گرزین
  • 1399/1/8 - 12:33:16

واقعا اینقدر استانداری بی سر و ته شده است که قحط الرجال شده و از این آقا که تشنه ی قدرت و در کارچاق کنی همتا نداره باید استفاده بشه .عمیقا برای قدرت تشخیص امضاکننده این ابلاغ اداری متاسفم

رضایانی
  • 1399/1/8 - 01:28:55

سلام عزیزان به نظر من چون استفاده از افراد و وابستگان فتنه گران و مساله داران و همچنین بازداشتی ها و نیز افرادی که کاملا محرز و مشخص است در فتنه ۸۸ و پس از آن نقش داشتند و در تمام این سالها بر طرفداری خود از فتنه محکم هستند و ابا ندارند این جرم مشهود است و باید ظابطان قضایی وارد عمل شوند و علیه استانداری و مسببان این انتصاب اعلام جرم کنند . فتنه خط قرمز است .هزاران بار رهبری میگه از این قشر استفاده نکنید .چرا اصرار میکنید ؟ جوان پاک و متدین و تحصیلکرده کم داریم آیا؟؟

فامیل دور
  • 1399/1/8 - 01:23:51

ببینید اسم آقای کیقبادی در یک ابلاغ رسمی هم صحیح نوشته نشده ‌.این بخاطر عدم سیر مراحل قانونی در گزینش هست .برادر مدیر کل دفتر استاندار جهت آگاهی شما نام ایشان محمد حسن کیقبادی هست .

حسینی
  • 1399/1/8 - 01:20:04

آقای محمد پور از شما بعید بود برادر .مردم و نیروهای مومن این دیار از شما انتظارات دیگری داشتند .سکوتتان را بشکنید و بگویید با فشار چه کسانی دست به این انتصاب ناآگاهانه زدید .فردا دیر است امروز حکم را لغو کنید.

حسینی
  • 1399/1/8 - 01:18:46

آقای محمد پور از شما بعید بود برادر .مردم و نیروهای مومن این دیار از شما انتظارات دیگری داشتند .سکوتتان را بشکنید و بگویید با فشار چه کسانی دست به این انتصاب ناآگاهانه زدید .فردا دیر است امروز حکم را لغو کنید.

محمدی
  • 1399/1/8 - 01:15:02

بهترین راه جلوگیری از ادامه فعالیت های فتنه گران و نفوذشان در دستگاههای حساس فقط تحصن قانونی جلوی استانداریست .والله اینها انقلاب و رهبری را قبول ندارند ولی دوست دارند در همین کشور پیشرفت کنند و غیرقانونی مشغول بشن و متاسفانه ارتقا هم بگیرند. شرم بر دولت بنفش

منتظری
  • 1399/1/8 - 01:12:19

سلام علیکم .وقتی بده بستان بین مدیران استانداری و مدیران کل باشد از این بهتر نمیشود .طرف دخترش یا عروسش یا پسرش میفرسته فلان اداره کل و از اونطرف یک نفر از طرف مقابل میاد تو اداره کل طرف مقابل . پسر رییس دستگاهی که باید نظارت میکرد با لابی مشغول شده بود .حالا بگید این رییس میتونه نظارت کنه ؟ کسی که آلوده شده باشد و ضعف داشته باشد نمیتواند برخورد کند .

بالارستاقی
  • 1399/1/8 - 01:09:33

طبق اخبار موثق ، جناب استاندار محترم همه ی امور را واگذار کرده اند .خداوکیلی اینها زمان صادقلو خیلی محتاط تر بودند چون صادقلو اصلا امتیاز بده نبود .حتی باهاشون میجنگید . استاندار واقعی شخص دیگریست که رابط بین تندروهای گرگانی و استاندار محترم است . ظاهرا آقای استاندار هم انسان با حجب و متانت و کم رویی هستند و نمیتوانند به این دوستان اصلاحاتی امریکایی نه بگویند

کارمند فرمانداری
  • 1399/1/8 - 01:02:48

سلام بر اقای خادملو برادر سردار شهید و جانباز انقلاب حدود ۱۰ نفر که با این لابی ها مشغول شدند را برایتان در ایمیل فرستادم لطفا ملاحضه کنید و لطفا در سایت بزنید .در فرمانداری گرگان هم هست این موضوع .

خانم احمدی
  • 1399/1/8 - 00:57:32

لطفا عین این خبر و خبرهای مهم دیگر از تخلفات و بکارگیری فتنه گران را برای دفتر حضرت آقا و رونوشت برای آقای رییسی و همچنین در استان برای آقای دکتر هاشمیان بفرستید ‌.حتما برخورد میشود شک نکنید

جویای کار
  • 1399/1/8 - 00:55:52

دوستان بیهوده تلاش نکنید این دولت برای بچه های انقلابی و بسیجی و خانواده های ایثارگر کار نداره و قدمی نمیگیره .هرکاری میکنن فقط برای ضدانقلاب ها و مروجین تفکر غرب و لیبرال ها و امثالهم است .صبر کنید انشاالله دولت انقلابی ۱۴۰۰ همه این نفوذی ها را تسویه خواهد کرد و به زباله دان تاریخ خواهد انداخت .

دوستی
  • 1399/1/8 - 00:52:12

درود.ماجرا از این قرار بود که کیقبادی شغل ثابتی نداشت و با لابی مروتی و میرزنجانی در سازمان همیاری شهرداری مشغول شد و قرارداد بستند .کاری که برای مهدی صفایی هم به صورت غیرقانونی انجام دادند و غیرقانونی حقوق پرداخت میشد .حالا کسی که اینطوری وارد میشه قطعا بلده چطوری جاهای دیگه ورود کنه . یکی باید بره سازمان پسماند و همیاری .اونجا حیاط خلوت تمامی جذب و استخدام هاست

برادر شهید
  • 1399/1/8 - 00:48:57

جناب آقای خادملو مدیریت محترم سایت .بنده به عنوان برادر شهید چندین سال پیگیر اشتغال بودم اما موفق نشدم و الان چندساله در یک شرکت خصوصی با کمترین حقوق کار میکنم البته من خداراشاکرم ‌چون ما خون شهیدمان را تقدیم انقلاب و رهبر عزیزمون کردیم ‌.اما من نامه ای برای مقام معظم رهبری در حال نگارش و ارسال به دفتر معظم له هستم و گلایه های خود را از استانداری و بنیادشهید خواهم نوشت و این خبر را هم ضمیمه خواهم کرد .البته این فقط یک مورد از صدها خیانت است .و من چندمورد دیگر هم دارم که بعدا در اختیار شما جهت درج در سایت قرار خواهم داد

خانواده شهید
  • 1399/1/8 - 00:44:41

به روح شهیدمان قسم من خودم رفتم بنیاد شهید و استانداری گفتند کار نیست .باوجود فوق لیسانس و تجربه چندساله .اما میبینیم که آقایان چطور نورچشمی ها را به صورت مرموزانه اول سرکار میارن و بعد هم پست های حساس میدهند و کسی هم نیست بهشون بگه شما چطور آمدید در اینجا مشغول شدید .وقتی نظارت وجود نداره میشه همین .وقتی روحیه انقلابی حاکم نباشه میشه این .خدا لعنت کند هرکی رو که در هر مقامی خون شهدا رو پایمال کند . استانداری احتمالا حراست ، گزینش و بازرسی هیچی نداره .

فرزند جانباز بیکار
  • 1399/1/8 - 00:39:04

کاش یک نفر فقط بگه این آقا اصلا چه جوری اومده سر کار !!! این دولت اگر قانون داشت الان باید این اقا رو مینداختند بیرون .حق چند نفر از خانواده های شهدا و جانباز که هرروز به استانداری مراجعه میکنند رو ضایع میکنید به اونهایی که خون دادند میگین کار نداریم .ولی یک بازداشتی میشه بیخ گوش استاندار ! از دولت بی تدبیر و ناامید بیش از این انتظار نیست .فرزندان رزمندگان و جانبازان و شهدا شدن ایینه دق خانواده هاشون و بیکار هستند با مدارک عالی و روحیه انقلابی .ولی یک اصلاح طلب تندرو با حمایت سران فتنه استانی میشود مشاور و همه کاره استاندار .ننگتان باد ننگ باد

زینلی
  • 1399/1/8 - 00:33:13

سلام بر شما ، واقعا برای استانداری گلستان و نهادهایی مثل حراست باید خون گریست که یک نفر فتنه گر و مروج افکار سران فتنه تا این حد در یک دستگاه حساس نفوذ کرده است .بی دقتی چقدر واقعا ؟ استاندار ظاهرا فقط نظاره گر امور است و اختیار از دستش خارج شده است .

علیخانی
  • 1399/1/7 - 22:01:04

در حالی که نمایندگان فعلی که تا یکماه دیگر در مسند هستند و ظاهرا خواب هستند بایستی نمایندگان منتخب استان به آقای استاندار بابت این انتصابات پرحاشیه و مخالف مصالح نظام تذکر بدهند

نوروزی
  • 1399/1/7 - 21:58:35

مدیریت محترم سایت بنده سندی دارم از تخلفات یکی از بستگان نزدیک آقای کیقبادی که مورد حمایت شدید آقای کیقبادی نیز میباشد .چگونه به دستتان برسانم؟

حسنی
  • 1399/1/7 - 21:56:53

آقای کیقبادی از حمایتهای هاشم مهیمنی و حسین رفعتی و تاجزاده و علی اصغر احمدی که حامی اصلی آوردن مازنی جهت انتخابات به گرگان بود بهره می برد و دارند تمام تلاششان را جهت ارتقا و عضوگیری و نفوذ در استانداری و دستگاههای اجرایی میکنند.

طبرسا
  • 1399/1/7 - 20:22:41

سلام و عرض خسته نباشید دارم به مدیریت محترم سایت ، بهتر است یک برنامه ریزی جهت انتقال نظرات انتقادی به صورت حضوری به استاندار محترم داشته باشید .بهرحال یک جایی باید جلوی این افراد که با زد و بند و پارتی بازی و سیاسی کاری اشتغال پیدا کردند و بعدشم با شدیدترین نفوذ اصلاح طلبان تندرو در جایگاههای مهم قرار میگیرند گرفته شود . بنده احساس میکنم که اخبار غلط به آقای محمدپور و استاندار داده اند و آنها از سوابق این فرد بی اطلاع بوده اند .البته این راهم بگویم که کیقبادی را خوب میشناسم بسیار بسیار قدرت لاف زنی و خالی بندی و مخ زنی بالایی دارد .

کارمند استانداری
  • 1399/1/7 - 19:34:36

دوستان عزیز پرواضح است که جریان اصلاح طلب استان در پی شکست سنگین در انتخابات برای اطلاع و رصد نمایندگان منتخب از الان دست به کار شده و با بکارگیری از این فرد در یک جایگاه حساس آن هم با آن شرح اختیارات میخواهد کلیه احوال و اتفاقات و خبرها را رصد کند و نمایندگان منتخب و جریان انقلابی را که قطعا پس از شروع کار با استانداری ارتباط کاری دارد را زیر نظر بگیرد.و چقدر بدتر که این فرد در واقع پل ارتباطیست !!!

کریمی
  • 1399/1/7 - 19:28:26

خداروشکر که با توجه به عدم پیروزی آقای مازنی و عالیشاه کاندیداهای محبوب و مورد حمایت آقای کیقبادی جهت نمایندگی مجلس حوزه گرگان، و شکست شان در انتخابات ، حداقل آقای استاندار موجبات خوشحالی شکست خوردگان را فراهم آوردند .

جمعی از جوانان گرگان
  • 1399/1/7 - 19:14:44

ما از استاندار و حراست و همه با عدم دقت در این انتصاب و بکارگیری این فرد معلوم الحال ناامید شدیم و از نهادهای انقلابی به خصوص سازمان اطلاعات سپاه استان میخواهیم مثل همیشه با هوشیاری خود جلوی فتنه گران بایستند .اینها همانهایی بودند که به خیال خامشان میخواستند انقلاب را زمین بزنند و به فرموده رهبری عزیز انقلاب را به پرتگاه کشاندند

جبهه انقلابی
  • 1399/1/7 - 19:07:23

قابل توجه آن دسته از دوستانی که مدام میگفتند آقای محمدپور انقلابی درجه یک است .حالا تحویل بگیرید که نیروهای انقلابی چه ضربه هایی تاکنون از انقلابی نماها خورده اند .این شروع بود .

تازیکه
  • 1399/1/7 - 19:05:44

آقای دکتر حق شناس استاندار محترم گلستان آیا گرفتن یک استعلام ساده از دستگاههای نظارتی و امنیتی انقلابی برای انتصاب جایگاههای مهم برای شما و همکارانتان سخت است ؟ یا اینکه یقین داشتید این فرد مورد قبول آن نهادها نیست و انتصاب کردید!

کارمند دانشگاه آزاد
  • 1399/1/7 - 18:49:00

منتظر کارچاق کنی های آقای کیقبادی برای در درجه اول فتنه گران و سپس دوست و فامیلهاش باشید

اصلاح طلب اما انقلابی